sunnuntai 1. syyskuuta 2013

Brand new start

Niinkuin viime postauksessa mainitsin, tulin lauantaina Poriin tavoitteena tehdä suursiivous ennen koulun alkua. Ja täytyy sanoa, että oli todella piristävää! Ei ihan äkkiä uskoisi, että minä joka yleensä kitisen jo siitä, kun pitäisi nopeasti imuroida tulen näin hyvälle tuulelle siivoamisesta. Rakastan sitä, että tavarat ovat järjestyksessä. Välillä vaan siivousmotivaatiota saa hakea kissojen ja koirien kanssa. Nyt kuitenkin asunto kiiltä lattiasta kattoon! :) (Ja kyllä siinä aikaa menikin...)


Järjestin meikkisiveltimet Pariisista ostettuihin
mukeihin, jotka muuten lojuisivat tyhjänpanttina :)

Koko päivän (ja eilisenkin) kestäneen siivoamisen, vaatteiden järjestelyn, pyykinpesun ja ruokaostosten teon jäljiltä en ehtinyt juurikaan miettiä syömisiä tänään, joten päätin tehdä illalla jotain kunnon ruokaa. Olen jo pitkään halunnut kokeilla jauheliha-perunasoselaatikkoa, en tiedä mistä tämäkin idea tuli. Resepti löytyi Hellapoliisin nettisivuilta. Todella helppo, halpa ja hyvä ruoka! :) Ja riittää useaksi päiväksi.



Olen aina ollut vähän sitä mieltä, että vuosi alkaa syksystä. Tai ainakin minun vuoteni. Voi johtua osittain siitä, että olen syksyihminen. Ja minulla tulee aina tähän aikaan vuodesta tarve siivota, järjestellä. Ja tämä koskee niin asuntoa kuin elämääkin. Syksyllä on hyvä aloittaa uusia harrastuksia ja kehittää itseä.  Ja huomenna käynnistyykin meidän liikuntahaaste, jota odotan innolla!

Huomenna alkaa liikuntahaasteen lisäksi koulu. Olen oikeastaan ihan innoissani siitä, vaikka koulu tietää stressiä. Olin perjantain ja lauantain Heidin luona ja lyhyen ostoskierroksen jälkeen löysin itselleni uuden koululaukun! Laukku on ihana ja vielä kaiken lisäksi täydellisen kokoinen! Piti tietenkin heti innoissaan päästä pakkaamaan laukun sisältö! ;)


Laukun sisältö ;)

Tulee ihan mieleen ala-aste, kun koulun alkua odotti aina ihan hirveästi. Sitä varten ostettiin aina uusia vaatteita, kyniä, pyyhekumeja ja sen sellaista.  Nyt on vähän sama fiilis. Mutta olen myös varma, että käy samoin kuin ala-asteella; parin viikon jälkeen karu totuus paljastuu ja toivoo taas, että pian olisi syysloma! :D
Ihanaa syyskuuta kaikille!

xoxo, Eeva

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti